iPrestige, Apple és Laptop szerviz
Az iPrestige csapata több mint egy évtizede Apple termékek szervizelésével foglalkozik. Ugyan iPrestige néven több mint három éve vagyunk jelen a belvárosban, mint garancián túli Apple szerviz és kiegészítő shop(webshop), de azóta egyre több gyártó termékeinek szervizelését tudjuk vállalni, mint pl.: ASUS, DELL, Lenovo és így tovább… Sokan nem tudják, hogy mi történik a szervizelni kívánt készülékükkel a szervizben való leadás után. Mit jelent a bevizsgálás? …hogyan zajlik egy-egy javítás? …vajon jó kezekben van a készülékem?
Az iPrestige szervizében biztonságban van a készüléked és a legjobb szolgáltatást kapod garanciával. A maximális elégedettség és bizalom érdekében röviden bemutatjuk csapatunkat, technológiáinkat és munkáinkat, hogy betekintést nyerhessetek abba miért is érdemes hozzánk jönnötök.
Kezdjük a legfontosabbal! A szakértelem. Történt már olyan eset veled, hogy elküldtek egy szervizből, mert nem tudták javítani a készüléked vagy azt mondták, hogy nem javítható? Fontos, hogy olyan helyre vigyük a készülékünket mint az iPrestige szerviz, ahol több éves vagy évtizedes szakértelem azonnal rendelkezésre áll és a legtöbb javítást el tudják végezni egy helyen. A legtöbb javítás számunkra rutin művelet, mégis minden esetben a legjobb tudásunk szerint végezzük el azt. Ennek az eredménye, hogy nagyon ritka a garanciális javításra visszahozott készülék. Az új készülékek megjelenésével újabb hibák is megjelennek, amelyek megoldásához hozzátesz a több évtizedes tapasztalat, így szinte elsőként tudunk az új problémákra és sérülésekre megoldást nyújtani.
Minden javítás bevizsgálással kezdődik.
A második fontos tényező “A CSAPAT”. Kis létszámú cégnél, ahol nem futószalag szerűen zajlik a javítás, hanem csapatban, jó hangulatban az bizony eredményesebb is. Tudjuk sajnos, hogy nagyon sok szervizben rossz minőségű utángyártott alkatrészeket építenek be, vagy nem a leadott állapotban kapják vissza a tulajdonosok a készülékeiket, esetleg hiányosan és még sorolhatnám mikkel szembesülünk egy korábban máshol járt készülék kapcsán. Eezek miatt is fontos, hogy mi vállaljuk a nevünket a szakmában, a legprofibb gépparkal dolgozunk, gyári alkatrészekkel és nem csak a cég nevünket de a saját nevünket is hozzáadjuk, megbeszéljük a problémát, a lehetőségeket és tájékoztatunk téged. A lelkiismeretes munkánk az, ami személyessé teszi az ügyfél-szerviz kapcsolatot, ezért is vállaljuk bátran a 6 hónap garanciát a legtöbb javításunkra.
Ezek mellett fontos, hogy mindenkinek meg van a saját szakterülete, amelyben profi, mint pl.: Joci a precíz kijelző guru és moduláris szerelő, Bence az alaplapos mindentudó. Lali a szervizvezető, aki egyben a Mac és iPad-ek veteránja és nem utolsó sorban Dávid az üzletvezető, aki kapcsolatot tart beszerez és összetartja a szerviz működését.
Fontos számunkra az Ügyféllel való kapcsolat.
Ügyfél-orientált gondolkodásmódunk egyedülálló a szakmában, mi visszavárunk ha nincs is épp javítani valód, akkor is benézhetsz hozzánk, segítünk és tanácsot adunk ha szükséged van rá. Vannak akik, meglepődött arccal hálálkozva távoznak visszatérő ügyfeleink közül, hogy egy-egy apró beállítás vagy hibajavítás esetén – ami számunkra 5 perc alatt elvégezhető – nem számolunk fel munkadíjat.
Kutyabarát hely vagyunk és szelektíven gyűjtjük az elektronikai és egyéb hulladékot!