Sokan nem tudják, hogy mi történik a szervizelni kívánt iPhone, iPad vagy Mac készülékükkel a szervizben való leadás után. Mit jelent a bevizsgálás? …hogyan zajlik egy-egy javítás? …vajon jó kezekben van a készülékem? Ezekre a kérdésekre adunk választ!
Az iPrestige szervizében az nem kérdés, hogy biztonságban van-e a készüléked és az sem, hogy a legjobb szolgáltatást kapod. A maximális elégedettség és bizalom érdekében több részes cikksorozatunkban röviden bemutatjuk csapatunkat, technológiáinkat és munkáinkat, hogy betekintést nyerhessetek a háttér folyamatokba.
Kezdjük a legfontosabbal! A szakértelem. Történt már olyan eset veled, hogy elküldtek egy szervizből, mert nem tudták javítani a készüléked vagy azt mondták, hogy nem javítható? Fontos, hogy olyan helyre vigyük a készülékünket, ahol több éves vagy évtizedes szakértelem azonnal rendelkezésre áll és a legtöbb javítást el tudják végezni egy helyen. A legtöbb javítás számunkra rutin művelet, mégis minden esetben a legjobb tudásunk szerint végezzük el azt. Ennek az eredménye, hogy nagyon ritka a garanciális javítás szervizünkben! Az új készülékek megjelenésével újabb hibák is megjelennek, amelyek megoldásához hozzátesz a több évtizedes tapasztalat, így szinte elsőként tudunk az új problémákra és sérülésekre megoldást nyújtani.
A második fontos tényező “A CSAPAT”. Kis létszámú cégnél, ahol nem futószalag szerűen zajlik a javítás, hanem csapatban, jó hangulatban az bizony eredményesebb is. Tudjuk, hogy nagyon sok szervizben megy a sumákolás, fél munkát végeznek, rossz minőségű alkatrészeket építenek be, vagy nem a leadott állapotban kapják vissza a tulajdonosok a készülékeiket, esetleg hiányosan és még sorolhatnám. Emiatt fontos, hogy mi vállaljuk a nevünket a szakmában, nem csak a cég nevünket de a saját nevünket is hozzáadjuk, megbeszéljük a problémát, a lehetőségeket és tájékoztatunk téged. A lelkiismeretes munkánk az, ami személyessé teszi az ügyfél-szerviz kapcsolatot, ezért is vállaljuk bátran a 6 hónap garanciát a legtöbb javításunkra. Ezek mellett fontos, hogy mindenkinek meg van a saját szakterülete, amelyben profi, mint pl.: Joci a precíz kijelző guru és moduláris szerelő, Jani az alaplapos mindentudó. Lali a szervizvezető, aki egyben a Mac és iPad-ek veteránja. És nem utolsó sorban Dávid az üzletvezető, aki kapcsolatot tart és összetartja a szerviz működését. Nálunk a főnök is dolgozik! Ügyfél-orientált gondolkodásmódunk egyedülálló a szakmában, mi visszavárunk ha nincs is épp javítani valód, akkor is benézhetsz hozzánk, segítünk és tanácsot adunk ha szükséged van rá. Vannak akik, meglepődött arccal hálálkozva távoznak visszatérő ügyfeleink közül, hogy egy-egy apró beállítás vagy hibajavítás esetén – ami számunkra 5 perc alatt elvégezhető – nem számolunk fel munkadíjat. Ráadásként kutyabarát hely is vagyunk!
Hamarosan jelentkezünk a folytatással…